" LangLing "

English Language, Jokes, Facts, Etymology, Translation, etc

" LangLing "

English Language, Jokes, Facts, Etymology, Translation, etc

سایت آموزشی Memrise

راه های گوناگونی برای یادگیری زبان های خارجی وجود دارد. نام نویسی در کلاس های آموزشی، مطالعه زیاد، پیدا کردن دوستان خارجی و ... اما در کنار همه این ها شاید استفاده از سایت های آنلاین آموزشی هم بتواند به پیشرفت یادگیری شما سرعت ببخشد. سایت های آموزش زبان خارجی در فضای وب، کم نیستند چه فارسی و چه خارجی.

یکی از این سایت ها که می تواند به یادگیری چندین زبان در یک زمان کمک کند سایت www.memrise.com است. Memrise سرویسی است که کاربران با عضویت در آن می توانند به یادگیری زبان های مختلف خارجی بپردازند و در کنار یادگیری سرگرم هم شوند. با کمک این سایت به راحتی می توانید با زبان های مختلف دنیا آشنا شوید و آن ها را یاد بگیرید. از جمله زبان هایی که این سایت به کاربران یادگیری آن را آموزش می دهد می توان به زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی، عبری و ... اشاره کرد. با Memrise شما می توانید علاوه بر آموزش زبان های مختلف و یادگیری لغات و واژگان این زبان ها با تاریخ، علم، ریاضیات و دیگر ویژگی های زبان مربوطه نیز آشنا شوید.

برای شروع به استفاده از امکانات این سایت کافی است در سایت عضو شوید و زبانی که دوست دارید یاد بگیرید را انتخاب کنید، بعد از این مراحل از بین دسته بندی های مختلف این زبان،یک موضوع که دوست دارید را در نظر بگیرید و یادگیری را شروع کنید. اگر فارسی زبان هستید زبان مبدا خود را فارسی انتخاب کنید تا دوره های تعریف شده برای زبان شما فهرست شود.

همچنین اپلیکیشن مخصوص این سایت برای تلفن های هوشمند نیز ساخته شده است. بنابراین با کمک این اپ در هر زمان و هر مکان شما می توانید زبان خود را یاد بگیرید. این اپ هر زمان که شما مطالعه کردن را فراموش کنید با یک زنگ یادگیری مجدد را به شما یادآوری می کند.